Värme!

Äntligen har jag värme i min bil igen. Ett jävla tönt fel när man vet vad set car som orsakade kylan. Det var luft i kylarsystemet. Men det var ändå konstigt tyckte dom eftersom det oftast brukar höja temperaturen i motorn oxå när det är luft där. Men icke på min bil. Ja det var ju tur att det var ett enkelt fel iaf så det inte var hela jävla klimatanläggningen. Då hade det blivit dyrt.

Idag är det endast fyra dagar kvar till jul och nu har jag lite julkänslor. När jag skriver julkänslor så vill min telefon skriva jyllänskor. Vad är det? Jag vet inte alls jag.

Imorrn är det jobb igen 7-17 och på torsdag 7-16. Sen är jag ledig tills på söndag då jag har bytt med Maria så hon jobbar för mig på nyårsdagen. Tack och bock säger jag till det.:) Och säkert hon med.:)

Har varit och hälsar på min kära vän Bettina ikväll. Vi gick bort till Ellinor och Matti. Där tittade vi på en sjukare film. Han som har gjort den måste ju ha varit helt psyko i huvudet. Tänker inte ens tala om vad den handlar om så sjuk var den. Har ändock haft en trevlig kväll. Vi bestämde att vi ska ha glöggkväll å tisdag. MYS!

Nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorgon!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jomenvisst säger Maria tack och bock också!

2011-12-21 @ 21:32:47
URL: http://lchfmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0