Borta

Nu har simone åkt hem igen. Men det är inte många veckor tills hon kommer hit igen. Och då kommer muttvard oxå. KUL! Det var lite synd att inte Simone kunde stanna en dag till iaf. Man hann ju som inte med nånting den här gången eftersom jag var tvungen att jobba.
Men på måndag har jag ÄNTLIGEN semester. Så som jag har längtat.
Inte för att jag vet vad jag ska göra men endå. Man får ta dagarna som dom kommer.
Inte det svåraste att hitta på nått precis.:)
Imorrn är det dax för jobb igen. 7-16, och sen jobbar jag hela helgen. Det är lite dumt att det är en grisvecka precis innan semestern så att dagarna känns ännu längre än nödvändigt. Eller så skulle dom ha gjort det iaf bara för att man ser fram emot att vara ledig. Jag vet inte alls jag. Har ju aldrig haft semester förut.

Nu ska jag byta om så ska jag och Arnold åka ut till stugan så han får leka med Doris.
Jag och Petra och kanske Anita ska fiska i bäcken. Är nog lite mygg idag eftersom det blåser.

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Smulan

Ramla bara inte i :) Krama alla från mig. Pöööss

2011-07-13 @ 21:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0