datanörd

Kicken klagar på att jag är en datanörd och sitter vid datorn hela tiden.
Visst jag sitter vid datorn ganska mycket. Jag måste ju farma.:P
Men i övrigt så är det ingenting.
Nu har kicken suttit vid datorn i 2timmar och han reste sig nyss därifrån för att slänga snusen, och sen satte han sig där igen. vem är datanörd nu då?
Men jag gillar han endå.:)
Nu är det bara typ två dagar kvar till semester. Och det kommer nog bli dom längsta dagarna, jobbar kväll ikväll delat på lördag och sju fem på söndag, så det är ju inte dirket några småpass heller. USCH vad jag vill ha semester nu.

På måndag åker jag och hjärtat ner till mormor och morfar. Pappa skulle kanske följa med.
Vi får se hur det blir med det han velar fram och tillbaka hela tiden.
På torsdag kommer Jeanette hem en sväng så då måste man ju vara hemma. Sen på lördagen ska vi på 40års kalas hos Elllinor. Så det är en ganska fullspäckad första semester vecka. Men jag gillar´t.

Nu ska jag åka ut till stugan och släng i mig en kopp kaffe innan dom ska åka och hälsa på Tia.
Lilla söta Tia lotta larsson. Men hon har det säkert bra där hon bor nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0