Helg

Helgen har bestått av jobb. Men i lördags var det ändå dax för den årliga brännbollen på bastuvägen.
Kvällen var jätte bra, mitt lag vann.:)
Och min pappa är jätte duktig som var nykter bland fulla människor även fast han bara har varit nykter i fyra månader. Trodde aldrig han skulle vara kvar så länge som han var. Men han gick inte hem förän vid halv två.
Och han tyckte oxå det var jätte kul. Han är värd all beröm som finns tycker jag.
Kvällen vart sen men det gjorde ingen eftersom jag inte skulle börja jobba förän halv fem på eftermiddagen.
Vaknade inte ett dugg bakis. Men trött så jag pissade och gick och la mig igen.
Vaknade två timmar senare. Med världens mosterdjävluls mensvärk.
Har fan aldrig varit med om liknade. Låg i forsterställning i sängen och grinade och tyckte synd om mig själv.
Och kicken gick och frågade mest hela tiden om jag ville ha nått. Klockan blev mer och mer jobb tid och jag kände att jag fortfarande inte kunde kliva upp utan att bli illamående och svimfärdig. Tillslut var det bara att ringa och sjukanmäla sig. Gick fan inte att kliva upp.
Känns jävligt töntigt att sjukanmäla sig för mensvärk men jag kan säga så här. Med den smärtan jag hade så skulle jag lätt ha världens bakisångest och allt det där istället för mensvärken.
Fick hoppa in och jobba en halv timme pga att det inte fanns nån med RIK och insulindeligering. Men när jag sen kom hem igen var jag helt slut och det tog bara en halvtimme.
Kicken sa att han var glad att han var kille när han såg mig ligga där och grina. Det värmde jätte mycket. Hade jag kunnat hade jag slagit honom när han sa det.

Idag har jag iaf jobbat men var fortfarande helt slut i kroppen från igår. Plus att jag hade träningsvärk sen i lördags. Har nyss kommit hem från bingon men bara fattigare än innan jag åkte.
Imorrn ska jag Pappa och Petra också Arnold så klart åka till rätan och fiska igen.
Hoppas jag slipper vara fiskfitta den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0