helgen

Ja helgen harnu gått och det med stromsteg.
I fredags var jag på krogstråket med Jeanette, Elin och Marina.
Jag hade jätte kul. Men fick lite för mycket innan för kavajen.
Trodde jag skulle vakna asbakis och må pyton men det gick bra. Hade ont i magen bara men det får jag ju räkna med. Så eftersom magen sa ifrån så var jag nykter igår på Ellinor 40årskalas. Men jag hade skit kul iaf och det tror jag dom andra hade oxå. Slutade iaf med att vi drog in till stan och gick på G3. Småckat med folk och varmt så inåthelvete. men det gick ju det oxå. Är ganska kul att vara nykter och se hur jävla pinsam man är när man är full. eller jag hoppas inte jag är så pinsam som endel jag såg igår. Eller pinsam är väl jag för jämnan.:P

Nu ska jag äta frukost som jag inte har gjort än.
Sen åker jag ut till stugan en sväng.
Ikväll blir det kanske bingo eller stråket eller nått annat kul.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0