Imorrn

Då kommer snigeln! Äntligen som jag har längtat efter henne.
Synd är ju att jag jobbar. Men jag får ju umgås med henne resten av dygnet eftersom hon ska slagga hos mig.:)
Hon åker till Petra imorrn så hämtar jag upp henne sen.
Nu är det bara en vecka kvar tills jag har Fyra veckors semester.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Förutom första veckan ska jag och kicken åka neröver och hälsa på släckt och vänner. Sen är det ju stråket. Och så hoppas jag att svärmor flyttar för då kan jag pilla på där nere och fixa iordning. Skulle vara skönt att slippa henne nångång och få vara för oss själva.

Hade en trevlig kväll igår hemma hos Ellinor.
Och tacken för det är att jag har ont i magen idag.
Så nu blir det nyktert ett tag så magen får reparera sig lite.

Varför har dom börjat med dom där förbannade glasen på mcdonalds igen för.
Jag har ju dille på dom och då måste jag ju äta där varje vecka. Inte konstigt man ser ut som man gör.:P
Har ett grönt nu så. Nu ska jag sätta mig och pilla med mina naglar lite.


Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Tanka på Statoil och köp smurfglas istället...

2011-07-10 @ 21:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0