Loppisrunda.

Min och Beas loppisrunda vart två och en halv loppis.
En loppis sitd det att dom hade öppet 12-18 efter vägen men när man åkte in vägen så var det stängt. Irriterande!
Blev ett fynd för min del. En prylhylla (en sån med många små fack.) som jag har letat efter hur länge som helst. Så kicken slipper bli irriterad över alla mina småprylar som jag ställer överallt. Nu håller han på att sprejmåla den så det blir vit istället för träfärgad. Kanske ska hänga upp den i köket. Vi får se vart den hamnar.
Om ett tag ska vi åka och äta. Mcdonalds blir det idag. Och ett glas till.:P Sen ska vi åka och hälsa på svärfar och svåger i Marieby. Så dagen blir fullbokad iaf, trotts att det inte blev någon resa söderut.
Funderar över om jag ska våldsgästa dom i stugan med en massa spel ikväll och lite vin. Bara för att jag kan.:)

Imorrn ska vi nog åka ner mot Sundsvall och gå på IKEA!
Och då ska vi även hälsa på dom kånstiga hestarna i stöde.
Haha. Dom kanske vill följa med. Vad vet jag. Dom får det för mig. Och då kan kicken och Mattias gå på biltema medans jag och Simone går på IKEA.:) Bra tänkt va?:)

Nu ska jag kolla så att kicken gör allting rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0