Promenad

Var länge sen jag tog en riktig långpromenad.
Idag slog jag slag i saken och gick 6 kilometer med Arnold.
Tog en kaffe paus i stugan. Skönt var det förutom att det blåste på vägen dit.
Funderar på om man ska hoppa in i duschen igen eftersom svetten bara dröp om mig.
Ska nog svettas klart först.

Idag fyller mitt lilla hjärta 3 år. Eller 21 beroende på hur man ser det.:)

Min snygging!

 Ikväll blir det stråket med Jeanette Elin och Marina. Och säkert någon fler.
Ska bli tok skoj att umgås med dom brudarna.:)
Är alltid kul när Janeth kommer.
Imorrn är det 40års fest i brunflo som gäller. Min mage kommer inte må bra efter det här.
Men det ska kännas att man lever. Man lever ju bara en gång.

Nu ska jag ställa mig i en svaldusch och sen ska jag göra mig i ordning.
Ha en trevlig helg alla.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0