Semester.

Nu har jag äntligen S E M E S T E R !
Det är inte det att jag inte tycker om mitt jobb för det gör jag.
Jag älskar mitt jobb. Men alla behöver vi en semester nångång så är det. En liten vilopaus.
Och när jag kommer tillbaka då är förhoppningsvis ordningen återställd.
Har varit lite mycket nu som jag har skrivit förut, kort om folk och mycket brukare som behöver hjälp.
Det sliter på en, specillt när man har med människor att göra. Man kan inte göra nånting halvdant som man kan när man sitter framför en dator. Man måste göra det man ska så inte brukaren blir besviken. Vi ska tillgodo se deras behov. Vilket inte är så lätt såna här gånger. Tycker ändå vi gör det jävligt bra.
Och mina arbetskamrater ska vi bara prata tyst om. Jag älskar verkligen dom oxå. Vi kompenserar verkligen varandra. För alla är ju på sitt sätt men vi är ändå så jävla bra.

Semestern började iaf med att jag och mamma åkte på bilbingo.
Jag vann 1000kr. Men det dumma var att vi kom överens om att dela på det vi vann så det vart bara 500kr.
Eller bara och bara det är inte helt fel det heller. Fick ju tillbaka det jag spelade för iaf.

Imorrn ska jag och Bea besöka en loppis i Sinnberg som ligger utanför Fåker.
Hoppas att man hittar något spännande.

Nu ska jag gå och lägga mig. Och imorrn ska jag sova LÄNGE. Bara för att jag kan.
Tack och Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Smulan

Ha en underbar semester nu gumman :) L Y

2011-07-18 @ 12:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0