SOL!

Här är det inget mellanting! Antingen askallt eller skitvarmt.
Näe jag klagar inte. Men lite kallare kunde det få vara för mig som inte är så överförtjust i värmen och hellre sittter i skuggan.
Igår resulterade värmen i att Sandra var alldeles för svettig och beslutade sig för att bada.
Sagt och gjort. Jag tor mitt första dopp för i år igår.
Det vi inte behöver fästa oss för mycket vid är att Arnold hann bada typ tusen gånger innan jag ens hade hunnit gå ner till midjan med vatten. Men det spelar ingen roll för Arnold badar ju när isen fortfarande ligger kvar på sjön.
Ska nog åka ner och ta mig ett dopp idag oxå.
Imorrn är jag ledig som resten av helgen.
Då ska jag umgås med Monika, vilket inte är allt för ofta nu för tiden.
Önskar att det är lite svalare då eftersom vi ska ut och åka och Arnold ska med. Tycket så synd om honom när det är så här varmt. Tänk att gå runt i en sån päls i den här värmen. Nej tack! Har lust att raka honom men jag tror han skulle bli asful då och står hellre över.

Jobb dagen idag ska jag inte alls klaga på. Har suttit ute i solen i tre timmar me fullt betalt.:)
Eller rättare sagt i skuggan. Men jag kan tala om att mina armar har nog blivir lite färgiga iaf.
Jag kan ju inte säga att jag är brun för jag tror alla blir brun förutom jag. Eller ja jag vet att det är fler som inte blir brun utan ser ut som en kräfta och sen blir man lika blek igen.
Men dom kanske inte har familj och vänner som påpekar att man är blek hela tiden och ska jämnföra hur brun man är. Ja tur man är medveten om det iaf. Och jag är iaf inte så blek att om man skulle lägga en alvedon på mig så skulle det se ut som en leverfläck.

Nu ska jag ta och fixa lite mat innan jag och gubben slår ihjäl varann för att båda är hungriga.


Kommentarer
Postat av: Petra

Tack snälla du! Jag hoppas också jag kvicknar till snart.Vore kul om vi hinner ses någonting innan bebisen är ute, för sen har jag väl knappt tid att gå på skithuset ens. Kram

2011-07-09 @ 19:54:02
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0