Spel

Idag är det en spel dag! Är blåsigt och kallt ute så idag får man sitta inne.
Lärde mormor 10000 igår. Hon tyckte det va kul. Pappa lärde jag oxå men han har ju lite smärre myror i brallan så det gick inte lika bra att lära honom. Och sen vägrade han skriva upp poängen oxå, så då visste man ju inte om man vann eller inte.
Men idag så har Mamma sagt att vi ska spela med Andra ord. Och mormor och morfar hoppas jag oxå är med. Petra har inget val.:)
 Men jag vill inte vara med henne ifall man förlorar.
Ikväll är det bingo som gäller med hela tjocka släckten. Eller ja inte pappa och David men dom räknas inte när bingo nämns.

Sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga den innan jag åker ut till stugan.
Idag hade jag ingen lust att gå ut. Brr!

Är gräsänka nu oxå. Ända tills imorrn eftermiddag. Och mitt hjärta är så snäll.
Jag har lite klent om pengar nu så här dagarna innan lön. Vem har inte det? Då får jag en femhundring bara så där så jag kan köpa lite gotta och mysa med Arnold. Han är för underbar. Inte konstigt att jag älskar honom som jag gör.<3 :)


Kommentarer
Postat av: Simone

That´s nice ! :) Tänk om min också kunde kasta pengar på mig ^^

2011-07-25 @ 21:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0