Stråket

Ikväll ska jag på stråket med Bettina, Petra och Anita!
Förra året när vi var ut så hade jag skit kul så det kommer jag garanterat få nu oxå.
Förferre blir det ute i stugan och kör oss gör bästa Monika. Hon är sneeeel heeeest!:)

 Nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar, idag igen.
Men det gäller ju att komma ikapp med tvätten när man har varit lat.
Och då tänkte jag att det var ett ypperligt tillfälle nu när inte hjärtat är hemma.
Han är sämst på att hänga tvätt, slänger bara upp det på sträcket och det gör mig galen.
Men det är väl så ett förhållande ska vara, man ska ha nånting att störa sig på.
Allt kan ju inte vara perfekt.:)
Tur att jag kan göra det själv.
Kanske ska ta mig en sväng om med snabeldraken oxå.
Det kan ju behövas eftersom Arnold ligger i hela trappen.
Jaja ni får ha en underbar dag. Det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: Simone

Ha det så kul på stråket ! :) pyss

2011-07-26 @ 18:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0