Timmar

Nu är det bara timmar kvar till jag har semester.:)
Och det märks att man redan har börjat tagga ner.
Ska bli sååå skönt. Har varit lite mycket nu på jobbet med allt.
Blir iaf ingen resa ner till mormor och morfar. Dom kommer nämligen upp. Så morfar tyckte det va onödigt att vi la en massa pengar på att åka ner när vi snart träffades iaf.
Han har ju en poäng men det är ju som mysigt att bara fara någonstans oxå.
Men vi kan säkert åka nån annanstans.
Kanske får låna husvagnen av Jocke och Camilla så kan man sova vart som helst i prinsip.
Och på Torsdag kommer äntligen min älskade Janeth! Som jag saknar den flickan.
Varför flyttar alla ifrån mig för. Kanske för att jag är en fegis. Eller så är jag bara bekväm.
Hjärtat ligger på soffan och sover. Och jag ska gå och lägga mig jag oxå. Upp sex imorrn för dom sista arbetande timmarna innan semestern börjar. Ska bara.. Gå ut med Arnold först.


Kommentarer
Postat av: kickan

Kickan kikar in och säger hej :)

2011-07-16 @ 22:03:25
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag hittar gärna på nåt om du har tid nån dag under semestern :)

Kram

2011-07-17 @ 08:33:40
URL: http://superpetrah.blogg.se/
Postat av: Jeanette

jag flyttar inte ifrån dig med flit dummis! Däremot blir det ju så mycket mysigare nu när vi ses mer sällan, tänk så istället :)

2011-07-18 @ 14:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0