Torsdag

Idag är det Torsdag! Jag och hjärtat var uppe före åtta utan någon speciel anledning.
Är ganska skönt att vara uppe med tuppen man får ju ut lite mer av dagen då.:)
Vi åt mysfrukost och sen har jag legat och läst. Håller på med "flickan som lekte med elden" nu ju. Och den är så jävla spännande. Även fast man har sett filmerna och vet vad som händer så är man helt uppslukad av boken och läser så fort man får lite tid över.

Idag kommer min Janeth hem. Eller hon är redan hemma men hon ligger och sover.
Det är egentligen hennes fel att vi är vakna nu för hon ringde när hon satt på flygplatsen för att hon skulle hålla sig vaken. Näe tänk inte på oss inte. Nej då men det går ju bra ändå. Var väl Kicken och hans underbara morgonhumör som vräckte ur sig att han skulle mörda den jäveln som ringde. (jag talade inte om att det var Jeanette)

Iförr går var vi ju ner till Ikea. Varför ska det alltid bli så dyrt när man är där.
Tyckte inte vi handlade så mycket men endå slutade kalaset på 1500:- lite drygt.
Jaja vi har ju fina mattor och en ny lampa till datorn och en rullgardin.:) Och så köpte man ju som vanligt ljus när man endå är där nere. Köpte ett jätte stor vanilj ljus till mamma.

Vi har fått dille på att vi ska måla om allting oxå. Eller vi lackar det vitt. Vad lite färg gör mycket.
Ni får lite bilder:


Vardagsrumsbordet

Många hyllor som brukar sitta runt om i huset.
 

En hylla jag hängt upp i köket.


Skohyllan

Spegeln

Och min fina prylhylla.

Tänk er allt det träfärgat, tråkigt eller hur. Nu är det mycket roligare.:)
Nu ska jag åka ut till stugan och sno mig en kopp kaffe innan jag ska skjutsa in Petra till stan.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0