Yran

Nu är yran i full gång, och alla är där. Typ. Inte jag. Och jag vill inte gå heller.
Men eftersom alla är där så resulterar det i att jag har tråkigt.
På dagarna när en annan vill hitta på nått så ligger dom andra bakis eller så jobbar några.
Ja jag som hade sett fram emot att ha lite kul ändå. Jag har ju faktikst semester.
Kanske ska ringa och säga att jag kan börja jobba på måndag? Nja. kanske inte.

Sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar.
Den var ovanligt seg idag. Sen ska jag åka ut till stugan. Där kan man ju surra med mormor och morfar och mamma och pappa iaf. Och Arnold kan springa lite mer Doris, Kolan, Kurt och Nero. Tror mamma har öppnat hunddagis ute i stugan. Men det är ändå ganska kul att så många hundar kommer överens.:)

Har lyckats brännt mig oxå. Alltså i solen.
Jag som har sutttit i skuggan och allt. Ja men det går ju inte en sommar utan att jag bränner mig så.
Varför trodde jag att jag skulle klara mig den här gången.

Ni får ha det så bra för nu är maskinen äntiligen klar!


Kommentarer
Postat av: Petra

Åh visst är det tråkigt att alla är på yran och sen ligger och sover hela dagarna! Tredje yran i rad jag missar och måste stå ut med alla bakistroll. :P

2011-07-29 @ 21:30:43
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0