Aktion!

Nu på mina timmar. (jag har en delad tur idag.) Så har jag varit på aktion.
Är alltid lika kul att bara sitta och lyssna och se på vad folk köper för rat. Men även fast man går dit och inte ska ha nånting så går man alltid därifrån med nånting. Idag vart det ett gäng med fotoramar en mp3spelare och två olika pussel. Nu måste svärmor flytta snarast så jag kan sitta och pyssla. Hjärtat blir så less på mig när jag tar upp hela köksbordet med mina pussel i en evighet.
Jag har värsta bilderna i huvudet hur jag ska göra där nere när hon har flyttat. Jag längtar. Vilken frihet att slippa henne.
Snart ska jag åka tillbaka på jobbet. Har ingen lust eftersom jag är trött som en alika.
Men jag kanske sover gott inatt då så man är piggare tills imorrn bitti.

Ni får ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0