Juni

Ja nu har sommarmånaden börjat! Men vart fan är sommaren.
Inte i jämtland iaf. Det verkar som om den har stannat i dom södra delarna av sverige där resten av min familj befinner sig. Man får spydiga mms och sms mest hela tiden. nu sitter vi i skuggan och det är 30g varmt. Ja men ha så jävla kul då, här sitter jag i solen och det är 15g varmt det blåser och regnar. känn på den du! Finns ju en fördel med det hela. Och det är att jag slipper se ut som en kräfta.:P
Men nog hade det varit desto skönare utan blåst iaf.

Jag har gått och blivit en BMW ägare på äldre dagar oxå.
Kicken är iaf stolt över mig. Han har tyckt länge att jag ska skita i att köpa volvo.
Nu har jag äntligen gått och kärat ner mig i en BMW 320 kombi. Kombi är ett måste eftersom jag måste få med mig min lilla bebis när jag ska någonstans. Och sen så behöver man inte bekymra sig över att bilen inte räcker till när det är dax för kids. Ja och det är inte dax än om ni trodde det. Det lär nog va ett bra tag kvar tills dess kan jag tro om man ska lita på gubben.;)

 Nu ska jag ta och krypa ner i sängen i min ensamhet.
Tog och lyxade till det och duschade innan sänggåendet. Det händer inte så ofta nu för tiden. Brukar mest duscha på mornarna då man vill vakna lite fort. Men nu är jag nyduschad och sängen väntar. Och till råga på allt ska jag sova naken. MMM Nice!
Intresseklubben antecknar.
Men godnatt mina vänner och icke vänner kanske.


Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Är det inte maj 2012 som gäller längre?

2011-06-05 @ 14:41:12
Postat av: Petra

Säg inte det, här var det inte planerat att få nå barn på LÄÄÄNGE heller och snart har jag två ;)

2011-06-05 @ 21:29:51
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0