Klocka!

Jag känner min biologiska klocka ticka!
Va fan är detta. Jag är inte ens 24år. Min biologiska klocka ska väl inte ticka än?
Jaja det känns så iaf, jag börjar känna mig gammal!
Och det blir ju inte bättre av att alla ploppar ur sig ungar hit och dit och blir gravida hit och dit.
Och Kicken han har ju inte bråttom för fem öre. Han borde ju känna lite mer stress än vad jag gör men icke.
Fan va negativ jag känner att jag är nu.
Jaja jag är faktiskt ganska nöjd med att vara tant lite här och där med.
Men det är ingen som har vågat anförtro sig åt mig som gudmor än. Men det skiter jag ändå i. För jag är världens bästa tant sandra!
Det där fick mig ju inte direkt att känna mig yngre men så är det iaf.
Nu är det slut gnällt för den här gången.

Ska skriva lite mer med min älskade simone. Hon får mig alltid på bra humör. Trotts att hon inte är i närheten.
Eller alla mina vänner får mig på bra humör. Iaf mina nära vänner. Ni vet vilka ni är. Puss på er och att ni står ut med mig! JAG ÄLSKAR ER!

Fan så sentimental jag är. Undrar om fru PMS är på G!?


Kommentarer
Postat av: Simone

Detsamma ! Puss o älsk

2011-06-18 @ 23:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0