Kommentarer

Jag gillar kommentarer! Bara så ni vet ni som läser min blogg.
Bli bättre på att kommentera vettja.
Så nu va det sagt oxå.:)

Har nyss kommit hem från jobbet. Gick bra trotts att jag jobbade för två och hade en intro.
Stackars tjej. Hon lär nog undra vad hon har gett sig in på.
Men hon verkar endå vara ganska lugn trots omständigheterna.
Nu ska jag krypa ner och fortsätta läsa "män som hatar kvinnor" och bli trött så jag kan somna så man orkar kliva upp imorrn.

Har förövrigt varit in i stora staden idag med Maggan.
Det va riktigt trevligt och mycket surr blev det.
Men vad kan man räkna med när två surrhönor sitter i samma bil.
Vi kom iaf fram till att vi ska ha vinprovar kväll. Och en blöt sådan.
Ska dra ihop ett gäng med tjejer så får alla ta med sig vin av olika slag och så provar man av varandra.
Tyckte det lät som en ypperlig idé, så ni som är sugen. Hör ut av er.

Ja god natt då!


Kommentarer
Postat av: petra das queen

jag är sugen! på vin också.

2011-06-21 @ 22:13:53
URL: http://petraerika.blogg.se/
Postat av: Petra

haha, du är så söt sandra! Kommentars-fiske :P

Hade varit himla kul med vinprovning...men tror jag får avstå i någon månad till ;)

2011-06-23 @ 12:03:10
URL: http://superpetrah.blogg.se/
Postat av: Smulan

Vin???? Bläääääää

2011-06-27 @ 01:42:49
Postat av: Jeanette

Världens bästa bok ju! Snart kommer jag!

2011-07-15 @ 12:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0