Midsommar

Midsommarhelgen är nu över. Och lika så min tredagarsledighet som bara vart tvådagarsledigt.
Men jag är inte bitter med tanke på att jag fick både storhelgsOB och Kval. Fina pengar tackar man ju inte direkt nej till. Midsommarhelgen har i det stora hela bestått av bingo och inte en krona rikare vart jag. Bara fattigare.
Typiskt tycker jag när jag blir glad för 1000 kr.
Fick mig inte ens en midsommar sill iår även fast mamma bjöd in mig till det i fredags klockan ett.
Men då jobbade ju jag. Som sagt jag är inte bitter men det hör ju som till. Jaja slut pratat om det.

Idag har jag varit iväg till rätan en sväng och hälsat på ett par vänner som har stuga där. Barbro och Bersa, och bersas syster Maj-britt.
Jag mamma pappa petra doris och Arnold åkte iväg.
Vi skulle fiska, eller ja det gjorde vi oxå men jag vart en fiskfitta.
Men jag skyller  på Arnold. Rekomenderar inte att ha en badkåt hund med sig när man ska fiska iaf.
Han plaskade ju bort all fisk för mig och petra. Dom andra fick fisk eller alla utom Bersa som fick hänga på mig och petra som fiskfitta.:)
Men trevligt var det och nu är jag trött på ett skönt sätt när man har varit ute hela eftermiddagen.
Ska lägga mig och läsa lite ur boken som jag inte har hunnit med så mycket i helgen.

Imorrn ska jag åka in och fixa barret och sen är det jobb som gäller från halv fem till halv tio.


Kommentarer
Postat av: Smulan

Go ArnE hehe akta så inte han simmar in i dragen. =)

2011-06-27 @ 01:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0