Ny frissad

Idag är det måndag den 27:de juni. Det betyder löning för oss som jobbar åt kommun.
och det betyder tid hos frissan för Sandra varannan månad.
Och jag är alltid lika nöjd när jag kommer därifrån.

Kanske syns lite dåligt. men jag är asnöjd!

Berättade jag att jag och Anita var och tittade på valpar förra veckan.
Kommer inte ihåg om jag gjorde det.
Men jag är kär! Men jag kan inte övertala gubben. Så nu är det en valp eller bebis som gäller.:P
Tror nog inte det blir nått av dom. Men hoppas kan man ju.:)

Hur kär blir man inte i dom här sötnosarna då?
Pappan och mamman är renrasiga rottweilier.
Pappa vägde 65kg. Alltså 20kg mer än Arnold.
Men han bettede sig precis som Arnold.
Skulle sitta i knät och pussas och puffade upp min arm så fort jag skulle kela med valparna.
Han tyckte jag kunde kela med honom istället.
Mamman var oxå go med världens hängtuttar men vad kan man begära av en sexbarnsmamma?:)

Näe nu väntar sängen och gubben i den.
Jobb imorrn igen 7-16.
Sen ska jag nog åka och hälsa på Bettina i brunflo.


Kommentarer
Postat av: Petra

Holy crap! Är som så stora!!! Hunden väger ju mer än mig!!! Inte konstigt att jag är hundrädd då :P

Håret blev jättefint! Och valparna är ursöta!

Kram

2011-06-29 @ 13:10:02
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0