regn!

Nu är jag less på det här förbannade regnet. Man kan verkligen säga allt eller inget. Det är ju som att det är vår igen eftersom allt vatten inte hinner undan. Eller så är det snorvarmt så man inte kan vara ute typ. Det kan inte vara nått mellanting på nått utav det eller så heller. nej nej dum idé.

Är även less på den här förbannade förkylningen. Iförrgår gick jag och la mig med huvudvärk. Trodde det berodde på att jag hade stressat på jobbet hela kvällen. Men det va likadant igår kväll när jag gick och la mig. Och imorse vaknade jag med huvudvärk runt tio så jag tog och somnade om och hoppades att jag skulle vakna utan huvudvärk nästa gång. Men tji fick jag. Känner mig fan sämre igen.
Tog iaf och pallrade mig iväg till Bettina, Stefan och Barnen eftersom man inte hinner med att träffa dom så mycket nu när jag och Bettina jobbar lika konstiga tider båda två.

Hjärtats ben verkar iaf bli bättre och bättre. Trots att dom inte har en aning om vad det har varit för fel på honom,
Men det bästa är ju att det blir bättre så jag slipper tycka så synd om honom.

Igår fick jag nått ryck och fick för mig att jag skulle ut och plocka blommor. Så jag tog med mig Petra och Doris som var här på kaffe. Och traskade ut. Hittade snabbt lite fina blommor som jag snodde.
Sen gick vi bort på fotbollsplanen och tittade lite på A-laget som hade match. Och när vi gick dit såg vi att det fanns hästhopp inne i hockeyrinken så vi testade hundarna där. Arnold må vara stor och klumpig men han hoppar tamefan hur hört som helst. Han kan fan nästan hoppa över mig. Så dit ska vi gå igen och träna hundarna. Doris vart så busig så det gick mindre bra för henne.

Nu ska jag ta och laga lite mat. Hemmafru som jag är. Nerå skämt åt sidan.
Men ska iaf laga mat idag. Köttfärssås och spagetti blir det idag.
Och på måndag då ska jag äntligen få snusa på lilla Wiggo. ´
Och då bjuder vi även Marielle och Jim på middag.:)

Hörs Hej!


Kommentarer
Postat av: Simone

Man får klaga. :)

Va mysigt att snusa ! Typ det bästa som finns ^^

See yah soon pretty little thing, snart semester :)

2011-06-16 @ 22:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0