sol!

Idag har solen tittat fram. Inte en dag för tidigt eller sent.
Ska ta coh gå ut med lilla vovven och sen ska jag kanske ta och bege mig en sväng mot brunflo och lite kaffe.

Jobbhelgen har gått bra. Trots att jag var den enda med deligering på typ allt utom medicin igår. Så igår var en lite stressig dag. Men det gick ju det oxå. Men det resulterade i att jag glömde bort en massa annat. Så imorse så ringde dom om en brukare som jag hade glömt att säga att han hade ändrat tid till vad han nu skulle ut på.
Sånt som händer men det är ju inte allt för kul.

Ikväll får jag bebis besök. Ja mamman och pappan kommer ju oxå så klart.
Men det är ju bebisen man vill se. Mamma och pappa har jag ju sett så många gånger.:P
Snusa bebis. Finns det nånting bättre? Tror fan inte det.
Tortillinigratäng ska jag bjuda gänget på iaf. Det är gott och enkelt att göra. Helt i min smak.:)

Vann inte ett skit på bingon igår heller.
Nu har det blivit dåligt med vinsterna igen. Typiskt nu när man verkligen behöver dom.
Slutet på månaden. Varför ska man alldid ha lite pengar då?
Jag vill vara eoniomiskt oberoende, men det kan man nog bara drömma om. Kommer alldrig hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0