Sommar sommar sommar!

Nu är äntligen sommaren här! Så passa på att njut för till helgen ska det tydligen bli ostadigt igen.
Och det kan jag inte riktigt tro på, för det brukar alltid vara relativt bra väder när jag jobbar.
Men det gör inget vilket väder det än blir. Bara det är uppehåll på lördagkväll då det är dax för den årliga brännbollen.:) Jag längtar så sjukt mycket! Och Bettina och Stefan ska vara med och Petras kompis Alander.
Det kommer bli apkul. Och dom flesta kommer vara fulla och dumma. Så mycket skratt kan man räkna med.
Fast det brukar man kunna räkna med när tvåan fyran och sexan slås ihop på diversegrejor.

Idag funderar jag på om jag och Arnold ska åka iväg och bada nånstans.
Men det är ju som tråkigt att åka iväg själv oxå.
Arnold skiter i om det är folk med eller inte. Han älskar ju att bada.
Men det är matte som är sällskapssjuk.:)

Och nu är det bara typ 2 veckor kvar tills jag har 4 veckors semester.
Gissa om jag längtar? JA det gör jag!

Nu ska jag hänga lite tvätt och äta frukosten som jag har glömt bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0