Sommar!

Nu är äntligen sommaren här. Lite värme!
För mig som inte blir solbränd så spelar det ingen roll om jag sitter inne eller ute.

Förövrigt så har jag åkt på en djävulsförkylning som inte är nå rolig alls.
Blir anfådd för minsta lilla och näsan rinner hela tiden även fast den är täppt på samma gång. Och halsen gör ont.
Och ögonen rinner. men samtidigt som allt det där så är jag så otroligt rastlös.
Kanske ska åka på bilbingo ikväll. Då stör jag eller smittar jag ingen där jag sitter i min ensamhet i min bil.
Det är en av fördelarna med bilbingo. Hade velat jobba oxå men det är ju dumt att smitta ner mina pensionärer som har lite sämre imunförsvar än vad jag har. Dom kanske trillar av pinn då.

Var nyss ute med Arnold. Jag tror han önskar att det såg ut så här just nu:

Han går bara runt och flåsar hela tiden. Stackarn. Han har ju en päls som heter duga. Undrar om jag ska raka honom. Näe då skulle han nog bli jätte ful. Han får nöja sig med att ligga i garaget där det är lite svalare än i resten av huset iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0