Tidig morgon

Raska flickor får tidig kväll heter det ju. Men det vette fan om det stämmer på mig.
Slutar fem idag och det känns som om det är en hel evighet tills dess. Men dagarna brukar gå fort bara man kommer på jobbet. Idag ska jag även ha en intro som ska gå bredvid mig. Har typ aldrig haft det så jag är lite nervös över hur det ska gå. Men det går nog bra.
Bea kommer snart och hämtar upp mig. Hennes nya valp Choppie är så jävla söt. Längtar tills han får bebis sprutan så att han kan leka med Arnold. Om nu inte Arnold mosar honom. Men dom brukar ju känna att det är en valp och ta det lite lugnare då.
Imorrn är jag ledig då tror jag att jag ska försöka hälsa på de mina i brunflo. Var ju som ett tag sen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0