2

Två dagar irad?!
Vad är det med mig. Kanske håller på att bli sjuk. Näe eller så har jag inte blogg torka mer.
Idag är det fredag men det känns inte som fredag eftersom jag ska jobba ikväll och resten av helgen.
Men som jag sa igår ska man inte klaga, jag har ju ett jobb iaf.:)
Men det suger extra att jobba helg när folk ska hitta på nått. Som ikväll tillexempel då ska dom spela bowling, vem kan inte vara med, jo jag! Usch jag som har velat spela bowling hur länge som helst.

Jag har Simone och Mattias abstinens. Men mest simone abstinens. Även fast jag nyss va där. Men jag fick väl inte nog eller så fick jag bara en försmak.
Jag vill att dom ska bo här så man kan åka till dom bara så där utan vidare. Ja det vill jag.

Sjätte rökfria dagen idag. Hoppas det fortsätter att gå så bra som det gör. känns faktiskt otroligt bra.
Och man tappar ju inte bort konditionen lika lätt nu när man har börjat träna igen.

Har blivit pensionär oxå. Vaknar fan åtta mest varje dag. Så idag när klockan var nio hade jag redan ätit frukost och varit ute med arnold.
Nu tror jag att jag och Arnold ska gå bort till bastuvägen till Petra och Doris och fortsätta vara pensionärer och dricka kaffe.




Kommentarer
Postat av: Petra

HAHA att sova till 8 är sovmorgon!!! :P

Kul att du bloggar igen! Hoppas du fortsätter med det! :D



Japp, jag är gravid igen. :) Drog en liten vit lögn när jag sa att jag var sjuk...men kräks ju som en gris så hade inte varit så kul för dig att vara här kan jag tro :P

2011-03-18 @ 10:47:17
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0