Helgen

Har bestått av jobb som vanligt varannan helg. Men den här helgen har känts ovanligt tungjobbad.
Har ingen aning om varför, eller så är det för att jag har slutat rökt (en vecka och en dag idag) och att det känts som att alla har hittat på nått kul den här helgen och jag har inte kunnat varit med. Men men sånt är livet. åter igen ska jag inte klaga för jag har iaf ett jobb.

Idag har jag haft en delad tur eller ska ha jag har bara jobbat ena halvan än.
Är ett sånt underbart väder ute så jag får dåligt samvete att sitta här och skriva. men men.
Tog med mig arnold på en liten promenad gick bort till mamma och tänkte dricka kaffe men då va dom på väg till stan så jag gick upp till deras granne istället. Satt där och surrade en stund men kaffe och fika. Mycket nice.:)

Är sjuk sugen på att tatuera mig nu! Har en klar, och eventuellt så blir det imorrn. (HOPPAS!)
Hade det gått att skriva blogg från min iphone (det kanske går men jag vet inte hur, så om nån som läser dethär kan så kan den få berätta det för mig.) hade ni fått en bild oxå. Men ni får klara er utan eller titta på fejjan.

Åhh vilket sug jag har fått efter simone och mattias. Undar om det har med årstiden att göra?
Förra året vid den här tiden så va vi ute mest varje dag när det va fint iaf och grillade och pimplade eller bara va.
Åhh vad jag saknar den tiden ibland. FLYTTA HEM IGEN!

Tycker jag har varit väldigt duktig förövrigt och skrivit tre blogginlägg på mindre än en vecka.
Känner mig enormt duktig!

Säger även Grattis till min jobbar kompis Anna-Karin som fyller 30år idag!

Nu är det tack och hej för den här gången för nu kommer gubben hem med nått gott. (hoppas jag)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Om du går in på blogg.se så kan du skriva ett inlägg om du klickar på ändra redigerare så går de att skriva iallafall, men inte bilder, vilket suger. Dom har utlovat en app , först till jul och senast till mitten av mars, men än har den inte kommit...

2011-03-20 @ 19:45:26
URL: http://pettssson.blogg.se/
Postat av: Simone

Sötfia ! Saknar också den tiden, då vi va ute mest hela tiden och mös. Dock så flyttar jag inte hem, än =/ ;p Men om du byetr helg så kan vi ses oftare iaf :D puss !

2011-03-22 @ 12:11:44
Postat av: Petra

SV: Ja, jag hoppas också på en dejt snart! Var evigheter sen jag träffade dig sist ju!

2011-03-24 @ 08:17:25
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0