Fika!

Idag kommer bli en fikar dag.
Har nu ätit middag inte en allt för nyttig en men naggande god. Hemma gjorda hamburgers.
Mumsfillibabba!
Ska nu invänta MILFen Linda och sen ska vi hämta upp Petra och gå till Camilla och fika namnsdagstårta.
Skrev grattis på namnsdagen till henne idag eftersom det är Märta. Och skrev på skämt att jag såg fram emot en tårta när jag kom hem. Och då sa hon att hon skulle fixa det. Inte mig emot.:P
Sen tar jag med mig gänget och åker till Tobias och äter lite tårta där oxå för han fyller nämligen 20år idag.
Varför känner jag mig så gammal för. Jag är ju inte så mycket äldre än 20. Jaja. Fika blir det iaf.

Nu har vi börjat fått till det i våran nya hemtjänstlokal oxå.
Var snäll och skänkte lite gradiner som jag vet jag aldrig kommer få sätta upp här hemma eftersom jag är tillsammans med drakula som är ljusskygg. Och det vart riktigt bra.

Nu ska ni få lite bilder från köket.:)

Före och efter

Före och efter

Före och efter.
Är ju lite grejor som ska upp på väggarna och så där men ni ser ju helheten.
Vill ni se med får ni komma hem och titta.
Hörs hej!


Kommentarer
Postat av: Petra

skitsnyggt! :)

2011-05-12 @ 12:16:23
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0