Första maj

Tiden bara flyger iväg. Tyckte nyss det va januari.

Igår vart en trevlig dag. Monika kom och sa hej vid tolv tiden. När jag satt i min ensamhet och poppade hårdrock medans gubben var i stan. Måste passa på då eftersom han hatar min musik när det gäller hårdrock iaf.
Monika var här till typ fyra. Sen vid fem gick jag, Kicken, Johan, Daniel och Arnold (så klart) bort till bastuvägen och grillade lite och drack lite alkoholhaltigt.
Vart ett gäng som kom och umgicks. Även några nya människor och det är ju aldrig fel.
Arnold har flörtat in sig hos samtliga så nu ska alla ha en rottis var.:)
Han kan det här med att flörta in sig hos folk.
 Vid åtta tiden gick jag, Anita, Petra och Arnold bort till Beatrice och bjöd henne på lite gotta.
Trevligt värre var det.:)
Vid tio tiden så åkte vi upp på brasan och kollade. Var där ett tag och sen gick vi ner på byn igen där det var afterbrasa på bygdegården. Tog några öl/cider, och sen gick vi hem till oss och efterfestade lite.:)
Dagen kändes lång men det var en bra dag iaf. Inte en tråkig stund.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för att åka och spela bingo.
Tänkte dra in lyckonummret på 10000kr ikväll och sen 9rops potten på 3800kr.
Wish me luck. Det kan nog behövas för jag är inte den enda som är ute efter dom vinsterna kan jag tänka mig.

Köket börjar oxå ta form. Imorrn när jag ska in och klippa mig ska jag köpa lite tapeter.:)


Kommentarer
Postat av: Petra

Jamen visst går det fort?!! Jag tycker också det var januari nyss och nu är det redan maj.

Låter som ni hade en rolig valborg iaf :)

2011-05-02 @ 11:33:21
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0