Jobb

Känns som om jag inte gör annat än att jobba!
Jag längtar så sjukt mycket till min 4veckors betalda semester så det är sjukt.
känns inte ens att jag har varit ledig två helger i rad. Hade lika gärna kunnat jobbat.
Usch. Känner mig lite negativ! Kanske ska åka och hälsa på min kära syster i the hood Gällö i hennes nya lya?!
Hm. Det får jag känna på. Kanske om hon skriver att hon har gjort en ny bakad äppelpaj eller nått dylikt. Iaf nått man får ha klet på. (Hoppas hon läser det här.)
Först ska jag iaf åka ner till Lokebäcken och kolla när harren leker. Har aldrig sett det och ändå har jag bott här i snart 24år. Och på landet dessutom. JÖSSES!

Nu är det iaf inte mycket kvar i köket. Hjärtat håller på med det pillriga att måla "speglarna" gråa nu. och sen är det bara kaklet som ska på plats och det är det oxå hjärtat som har gjort.
Vad har jag gjort egentligen. Inte mycket för tapetseringen gjorde mamma och hjärtat.
Jag tar iaf kredits för att det va min idé och mina färger och dylikt. Så NÅN nytta har jag iaf gjort.

Börjar bli hungrig oxå men jag orkar fan inte laga nån mat! Usch!
Kanske kan få hjärtat att göra det oxå.:)

Jag saknar snigel och sir muttvard.
Kom till mig och laga mitt simon och muttis hål i hjärtat för en stund.

Näe nu får det vara slut svamlat för idag.


Kommentarer
Postat av: Simone

<3

2011-05-10 @ 08:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0