Kändis

Jag ska vara med i tidningen! Jag Sandra Erika Qvist!
What the fuck. Jag hatar att vara med på bild. OM jag inte får fula mig. men det får man knappast göra i tidningen. Det började med att Chefen ringde. Högsta chefen. Och frågade vad våra bilar gick på för bränsle.
Bensin tyckte jag. Ja jo svarar hon med 95 eller 98 eller diesel. Svarade att alla utom golfarna får på 95 och golfarna på diesel. Så jag hjälpte henne lite iaf. Sen frågade hon om jag hade någon annan i närheten vilket jag inte hade och eftersom jag är så nyfiken så frågade jag ju givetvis hurså. Jo tidningen bilochbostad hade ringt upp henne och ville göra en intervju med nån av oss som jobbar i hemtjänsten. Hon frågade om inte jag kunde ta på mig det då. Tja varför inte. bara jag inte behöver vara med på bild svarade jag. Hon tog mitt nummer som hon skulle ge till den här killen.
Han ringde ganska snart och undrade hur jag jobbade imorrn (läs idag) Men jag svarade glatt att jag var ledig hela helgen. Han skulle helst av allt vilja åka med mig ett tag när jag jobbade. Men det sa jag att han fick prata med chefen om eftersom vi har tystnadsplikt på allt sånt. Han skulle ringa henne idag på förmiddagen men det verkade som om han var otålig så han skrev ett sms igår kväll och sa att vi skulle träffas på min favoritplats i/runtomkring tandsbyn idag halv två. Jag sa att han fick komma hem till mig.
Nu sitter jag här och håller på att dö av nervositet. Och ingen kan hålla mig sällskap!
HJÄLP!!!
Jag kan inte sånt här!
Shit the same, han får skylle sig själv.

Är iaf tre dagars ledig i helgen och jag ska njuta!
Blir eventuellt tattuering ikväll eller imorrn eller nån annan dag i helgen.
Men det är om hon är frisk. Vilket jag hoppas. Men det ska ju alltid vara nått när jag ska tattuera mig.
Nu måste jag göra nått så jag inte dör ïnnan han kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0