Söndag

Ja dagen till tråksöndag har man ändå fått lite gjort.
Fattar inte varför söndagar är så tråkiga.
Har iaf varit iväg och tittat på när quan blev utsläppt nere i loke. Fan vad dom hoppade och stuttsade.
Arnold ville leka med kossorna men jag antog att det inte var någon bra idé så han fick så fint sitta bredvid mig och gnälla. För övrigt så var han rätt så duktig på att visa sig på den fina sidan.
Har även klippt Doris. Eller rakat henne. FY FAN VAD FUL HON VART! Men det va askul att klippa.
Det kanske är mitt nya kall, att bli får klippare eller dylikt.
Snart ska jag åka iväg och jobba. Men det gör inget för den här jag bor med ligger ändå bara och sover i soffan.
Han mår som han förtjänar idag. Haha och jag med! Skit bra eftersom jag fick lov att köra.
Men det verkar som dom jag körde oxå mår hyfsat bra idag så jag fick inte ha sån skadeglädje iaf. Men det hade ju inte varit nå kul om dom mådde pyton heller.
Näe ska nog ta och fixa lite krubb innan jag åker iväg på the work. Ska hämta upp Beatrice innan oxå och kolla in hennes nya bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0