Söndag

Och det känns redan som en tråkdag! BLÄ!
Tänkte dricka lite vin igår. Men efter att jag och Petra kom hem från Chatrine och Saga så var jag så jävla trött. Så jag sket i det. Gick hem och la mig på soffan och såg blötfet ut. Och myste med Arnold medans Kicken satt och kollade på film vid datorn.
Men man mår ju betydligt mycket bättre nu än vad jag skulle ha gjort om jag drack.
Ikväll är det bingo kväll. och jag har siktat in mig på högvinsten 10.000. Men som vanligt så lär jag nog inte vara den enda som siktar på det.
Vart ingen bilbingo i fredags då jag var chaufför och kaffemomma hela kvällen.
Och den slutade runt halv tre, även fast dom "bara" skulle vara ute till tolv. Och dom förstår inte varför man är grinig när dom ringer och säger att man ska komma och hämta dom på blå center, och när man säger att man är där så är dom på olearys och när man är där (kl tolv) då får man vänta i en timme! Ja och så fick man bara med sig en person oxå. Men det sket jag fullständigt i just då!
Jag kan tala om att jag inte var så glad just då. Men det är ju tur att jag inte är långsur.
Nu tar jag och skiter i det här oxå. och gör nått annat.
Diskar mina glas och tallrikar som jag ropade in på aktion igår kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0