Tråk!

Idag känns det som det kommer bli en tråkig dag!
Hoppas jag tror fel för jag hatar tråkiga dagar!

Igår var jag med Bettina hela dagen.
Jag, Petra och Arnold åkte dit mitt på dagen ungefär.
Var och lekte på nån lekplats vi hittade i brunflo med Alexandra och Jennifer.
Hur kul som helst. Jag måste skaffa barn så jag har nån undanflyckt mest hela tiden för att leka på såna där ställen.:P  Igår hade jag ju Alexandra och Jennifer men det är ju inte varje dag jag har det.
Var även med och kollade när Bettina och henne småsyskon blev fotograferade. Arnold blev oxå fotad.:)
Blev hur bra som helst, Jeanette är så duktig på det hon gör.
Bettina och Jeanette tyckte jag skulle göra samma sak med min syskon och mamma.
Ska tänka på den saken. Men då ska jag ha med mig pappa oxå, och det kan ju bli en annan femma.

Var även in och köpte en rulle med tapet till igår.
Jag och mamma hade gjort lite fel så det räckte inte med två rullar.
Men köket iaf, det kommer bli skit SNYGGT!
Man ser redan stor skillnad från förut! Jag längtar tills det är klart.
Nu ska vi bara måla luckorna nån gång till hitta nån gråfärg och sätta upp kaklet kvar.:)
Kommer bli fett nice när det är färdigt, jag kommer bo i mitt kök då.

Ikväll är det jobb! 16.30-21.30.
Hoppas det går smidigt och inte att det är sånt tjorv som det har varit dom senaste gångerna jag har jobbat.
Då går jag fanimig hem igen.
Nu ska jag gå ut med hunden och våldsgästa Petra och Doris så jag får lite morgon kaffe.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Va söt du är Sandra :) Klart ni ska fota familjebilder :D

2011-05-05 @ 12:15:19
URL: http://litenwiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0