Underbara sol!

Igår när jag märkte att det va sol när jag vaknade vart jag på ett toppen humör.
Jag strålade ikapp med solen. Kom på jobbat och kvittrade som en liten fågel och dom få som hade kommit när jag kom, kollade på mig som om jag var dumihuvudet. Men det bjuder jag på.
Igår va ju första dagen vi utgickfrån Fåker igen. I nya lokaler. Började ju bra med att vi inte hade några listor.
Planerarna fick säga vart vi skulle och sen var det bara att åka. Tur det var vant folk som jobbade igår.
Men jag hade dock ett litet problem, jag var två stycken. Jag och simon har bytt pass för jag skulle egentligen ha varit ledig igår. Så jag tog ju lappen med hans namn på, men det fanns även en lapp men mitt namn på. Ja kung som man är så fixade man ju det galant oxå. Tur det var en mega bra dag igår.:)

Idag strålar solen med. Och jag känner mig inte på ett lika bra humör som igår.
Men det beror nog mest på den här förbannade mensvärken. Men förutom den så är allt toppen.
Ska åka in till brunflo och köpa lite planteringsjord och lite frön. Sen ska jag påta med det.
Petra och Doris ska oxå hjälpa till.:)
 Ska dricka lite kaffe innan det är dax att åka.

By the way. Nu är köket äntligen klart.:)
Och det vart hur snyggt som helst.
Nu är jag nöjd.

Ha en bra dag alla där ute!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut kort! :D

2011-05-10 @ 13:43:38
Postat av: Åsa

Bilder ja!

2011-05-10 @ 15:26:57
URL: http://Asapettersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0