bla bla bla

Har egentligen inget vettigt att skriva. Är ledig idag. Och som vanligt när jag är ledig så är jag rastlös. Måste nästan ha damp eller nått. Kicken frågade mig här om dagen om jag hade det. Han tycker aldrig jag är still. Kanske det som har varit fel på mig hela min livstid. Kan ju förklara min lilla dyselexi och konsentrationssvårigheter. Men jag har lärt mig att stava, det mesta iaf. Har olika ramsor för att komma ihåg en del te.x Aldrig stavas aldrig med två L och alltid stavas alltid med två L. Såna knepp lär man sig när man har problem. Jag har fortfarande svårt att sitta still en längre stund utan att ha nånting att göra och jag hör ingenting när det blir för surrigt. Fast det kan ju ha med mina öron att göra iofs. Så om ni pratar med mig i ett rum fullt med ljud, bli inte arg på mig för att jag inte hör. Jag bara är sån. Vart ett ganska gnälligt inlägg och långt för att inte ha nånting att skriva. Men det bara kom över mig. Ska se om jag kanske kan få träffa Petra som jag inte har träffat på huuur länge som helst. Flera år. Man har ju missat en del. Två barnsmamma är hon ju oxå. Ja tiden går fort. Ja vi får se vad dagen har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jäkla skit att jag inte hörde telefonen!!

Hade ju varit jätteskoj att få besök ju :(

Och bullar fanns det ju oxå...

2011-11-22 @ 09:16:40
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0