Däns!

Ikväll är det dans här på bygdegården. Kenntucky kommer att spela. Så det är country fest. Jag är taggad till tusen, förutom att jag inte vet vad jag ska ha på mig. Men det ordnar sig nog.:) Innan vi ska vara där halv åtta så blir det lite förfest här hos mig. Folket kommer att börja dundra in här strax före klockan 18. Så jag ska väl ta och börja göra mig i ordning. Lipa en skvätt för att jag inte har några kläder, fast jag har hur mycket som helst, men inte just det plagget. Ja alla tjejer känner nog igen sig i den meningen tror jag. Andra cidern är jag inne på oxå. Hur ska detta sluta. Imorrn eller på måndag så åker jag mina systrar och magnus ner över till mormor och morfar för att hälsa på. Vi vet ju inte hur länge vi får ha kvar våran kära morfar nu. Jag har inte så mycket att förtälja men ett litet inlägg blev det iaf. Vet att Simone annars kommer att skicka nån kommentar om att jag har varit ledig nog från bloggadet annars. Nej här blir det inga barn gjorda. Ska göra mig i ordning! Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: smulan

Åker Arnold med er? Annars finns ju jag. Hihi



Hoppas ni har en superkul kväll!!!

2011-11-27 @ 00:59:46
Postat av: Simone

Höhöhö, du känner mig märker jag ;)

2011-11-27 @ 20:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0