Det är rykken vettu.

Har så förbannat ont i ryggen. Är hemma från jobbet idag då jag vet att jag inte skulle göra ett bra jobb när den är så här. Har vaknat varje gång jag har väönt på mig inatt, då det bara har huggit till i ryggen precis som att nån ligger och sticket nånting i mig, eller innifrån och ut. Så fort jag ska vända på mig i vaket tillstånd nu då så hugger det till i ryggen. Var inte ens skönt att vara ute och gå med Arnold, för så fort han har rykt till som han gör ganska ofta nu pga alla löptikar så hugger det till i ryggen. Det här blev ett väldigt gnälligt inlägg men det måste få vara det ibland. Nån som vet en bra kotknackre för en inte allt för dyr peng?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0