Form

Elin övertalade mig igår när jag var hos henne och färgade mitt hår att vi skulle ut och springa idag. Och tillslut så vart jag riktigt motiverad. Men då får hon feber, vad är det för stil då? Ja ja eftersom jag hade sån inspiration så tog jag Arnold på en rask promenad till bastuvägen. Jag tog den långa vägen faktiskt. Ingen lathet här nu inte. Sen när jag gick därifrån så var det oxå en rask promenad, men då avslutade jag med löpning. Iaf tills Arnold höll på att kuta framför mig så att jag höll på att stupa. Men då var vi nästan hemma då det gjorde inte så mycket. Hann pusta ut ganska mycket innan jag kom innanför dörren, så inte kicken skulle märka vilken dålig kondis jag har.;)
Känns iaf skönt. Så imorrn blir det oxå en rask promenad med eller utan Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0