Onsdag!

Ja dagen idag har inte så mycket att erbjuda, ska in till stan en sväng och leverera lite grejor och sen Brunflo och färga mitt hår så det ser bra ut igen. Elin bjuder även på middag och det tackar man ju inte nej till. Kicken kanske blir lite lessen på ögat när han för andra dagen I rad får äta själv.

Igår kom jag bara hem och bytte om och åkte igen. För igår var det en kväll på stan för östersundskommuns anställda. Med bl.a. 20% rabatt på syssla. Alltid lika kul. Men jag gick därifrån med ingenting. Lika bra det när jag fortfarande inte har någonstans att hålla till med alla mina grejor än.
Jag ber till gudarna att svärmor flyttar någongång! Är less på kärringen nu!

Näe ska väl ta och kliva upp ur sängen kanske. Ganska skönt är det att kunna bara vara och ligga kvar och mysa med Arnold en stund, han är ju som gosigast på morgonen. Näe nu ringde Petra och ville att jag skulle hämta henne, taxiblikten kallar! Hörs hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför inte säga åt svärmor att flytta bara istället för att tänka allt. tror inte hon fattar tankarna

2011-11-16 @ 19:15:52
Postat av: Petra

mog1 att vara anonym!

2011-11-17 @ 18:17:55
URL: http://petraerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0