Besök

Idag är det en besöksdag! Jag ska åka och hälsa på Marielle och Wiggo.
Alldeles för sällan man träffas men det blir lätt så när det är två människor som är dålig på att höra av sig som ska träffas.:P

Är irriterad! Fick veta att det inte var min telefon som var för gammal för wordfeud. Utan att det var en uppdatering som skulle göras. Har nu försökt i tre dagar! Plus att den låg och skulle synkroniseras en hel natt utan att vara klar! Hur fan gör man! Kan nån hjälpa mig?! Helst innan jag blir galen och slänger telefonjäveln i väggen eller dylikt! Åhhh!!!!!!! HJÄLP!

Nu är det färdig gnäll lite grann.
Ska ta och göra mig iordning och åka på besök.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0