.

Igår inledde jag mitt tretusonde försök till att uppgradera min telefon. (Med hjälp av emil)
Men det misslyckades då oxå. Eller det gick men vi hade inte riktigt tid att vänta på den.
Så imorse, när jag visste hur jag skulle göra, så satte jag igång direkt. Och när den nästan var klar så åkte usb-kabeln ur datorn. Då blir man lagom glad. Så när men ändå så långt borta. Den kommer inte hinna klart tills jag ska åka och jobba. Men den får vara hemma och göra klart.

Påbörjar idag min jobb helg. Känns mindre kul.
Men det går fort. Känns alltid tråkigt innan men när man väl är igång så är helgen snart slut.
Undrar hur många helger jag har jobbat i mitt liv hittills egentligen. Vill nog inte  veta. Lär ju bli lagomt missnöjd.

Och snart så kommer Jeanette hem!
WIIIII. och jag ska få träffa hennes bobbyfriend som hon har försökt dölja för mig.
Men jag får veta allt. och det borde hon oxå veta.:P
Så pass länge har ju hon kännt mig.

Näe nu ska jag göra mig klar för en jobbkväll. Hörs och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0