Frisörbesök

Som rubriken säger så har jag varit till frissan på besök idag. Som alltid varannan månad.:) Jag är en bra kund säger Elin, för hon får göra som hon vill i princip. Det är ganska bra att ha en frisör som känner mig för hon vet ju vad som passar mig och inte.
Har även haft en heldag med Monika, aldrig fel det heller.:)
Vi åkte på barnens hus för att köpa en present till söta Alexandra som fyller 3år idag, vi kom därifrån med en grej till henne och tre till mig.:) Jag kan inte rå för det.
Nu ska jag och hjärtat snart åka dit och fika lite och så ska hon få sin fina present.

Ikväll blir det lite vindrickning och förhoppningsvis invigning på mitt nya spel som jag köpte. Det verkar skitkul iaf. Hoppas på att Jeanette med pojkvän kommer och tar nått glas vin oxå. Det återstår att se.
Hade väl inte så mycket mer på hjärtat egentligen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ser snyggt ut! Får jag se live på måndag tro..?

2011-10-28 @ 19:20:17
URL: http://lchfmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0