Hustitt

Idag ska jag och hjärtat åka och kolla på hus. Bara för att kolla.:)
Vem vet det kanske är huset för oss. Det ligger ju perfekt iaf. Men jag kan inget om värme och sånt där så det är tur att jag har med min hjärtat då han har lite koll.
Simone och Mattias ska flytta till huset bredvid har jag bestämt.:P
Då blir vi grannar och dom har barnvakt inom räckhåll.:)
Efter husvisningen så blir det till att plocka upp peran.

Fattar inte vad jag gör vaken nu. Eller det är väl för att jag har en jävla mensvärk.
Men jag hade inte det när jag först vaknade. Har inte sovit bra alls inatt. Har inte känts som att jag har sovit alls då jag har vaknat typ en gång i timmen. Lite oro kanske. Det är det nog.

Igår satt jag och Kicken och Kenny och drack lite vin, eller jag drack vin och grabbarna drack öl, och surrade en massa. Eller jag tror att jag mest var inne i tvn medans grabbarna surrade, men det gick ju det oxå.
Näe nu blir det en morgonpromenad med vovven.


Kommentarer
Postat av: Simone

Haha du är ju söt du :p

2011-10-16 @ 10:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0