Ledig!

Idag är en ledig dag. Alltid lika skönt efter jobbar helg.
Skulle ha bytt till vinterdäck på bilen då det snöade igår. Men jag orkar inte. Det får vänta tills hjärtat kommer hem. Ivärsta fall får jag väl ta hans bil om det är halt. Han är ju förutseende och bytte till vinterdäck redan för 1,5 vecka sedan.

Ilördags skulle han ju bjuda mig på kina. Men jag måste rätta lite. Det vart på innefickan istället. Men lika bra gick ju det. Och gott som tusan. Vi åt oxfilé, det enda jag vart besviken på var att vi beställde välstekt men det var ändå rött innuti. Tänkte nästan ta halvstekt men då hade dom väl slängt på det direkt från frysen och värmt det lite på spisen bara. Men det var ju gott iaf. Men en sak som förundrar mig varje gång man är på resaturang är att det ser så lite ut på tallriken och man tänker "hur ska jag bli mätt på det här". Men det blir man fy fan va mätta vi var efter det där "lilla". Tur är väl det när det slutade på lite över 700kr. Tur det var hjärtat som betalade.:)

Ska snart ta och göra mig iordning för sen när klockan slår tolv ska jag och Anita in och lämna blod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0