Mys

Kom hem från jobbet som jag slutade klockan fyra. Ingen hemma. Tänkte att det nog kommer bli en sån där tråkig jobblördag när hjärtat är ute på bravader och jag får sitta hemma själv. Men jag hade bestämmt mig redan innan jag åkte från jobbet att jag skulle ha en myskväll. Med eller utan han jag bor med. Vet ju att Arnold alltid ställer upp.:) Började göra dipp när jag kom hem iaf. Ringde hjärtat. Han var bara ute med pappa en sväng.
När hjärtat kommer hem så frågar han vad jag ska göra. Tänker för mig själv vill han ha skjuts nu eller?
Säger vet inte. vadårå? Men då så ville han att vi skulle ut och äta han och jag. Och bara mysa. Sånt älskar jag.:)
Så nu står hjärtat i duschen och jag ska oxå göra mig iordning så ska vi åka.
Så nu har jag inte tid att sitta här.
Hoppas ni får en bra lördag kväll ni med.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0