Ny vecka.

Ny vecka, ny månad. Snart nytt år. Vart i helvete har det här året tagit vägen?
Det är redan oktober och jag tycker inte jag har gjort nånting i princip. Är det så att bli vuxen? Eller är det bara jag som har dåligt minne?

Jag mår iaf bra! Förutom att några i min omgivning har fått för sig att jag blir illa behandlad av min kära pojkvän.
Och det spelar ingen roll hur jag försöker förklara att han inte gör det och att vi beter oss så som dom inte tycker att vi ska bete oss. Eller han ska bete sig för dom har tydligen inte reagerat på mitt beteende. Jag mår iaf skit bra och är glad att jag gav honom en chans till och inte gav upp honom. Jag ska bilda familj med Kicken, vad ni än tycker. Jag tvingar er inte att vara med mig eller honom.
Men om jag får säga mitt så verkar det mer vara ni som mår dåligt av vad han säger.
Nu har jag ventilerat mig klart för den här gången.

Imorrn är det jobb igen. Sju till sjutton! Tur att jag har världens bästa arbetskamrater.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0