Soffa

Nu är det äntligen dax! Var och hämtade hjärtat på jobbet idag och gjorde en fuling och frågade om vi inte skulle åka in och titta på soffan vi hade tittat på förut om den var kvar. Kolla om det gick att ta på avbetalning.
Allt gick, dom hade dock bara en som var som vi ville åt rätt håll så att säga. Så det var ju bara att slå till.
Så imorrn när jag slutar ska jag åka hem och hämta lådan med spännband och sen hämta släpvagnen hos Kattis och Jörgen för att sedan åka till bonusmöbler och hämta min fina soffa. Och äntligen få slänga iväg den här fula uppallade och ihopskruvade äckliga gnek soffan. Tippen är ju öppen imorrn så det är bara att köra på.:)

Har varit ut på promenad med mamma och Doris ikväll oxå. Skönt att få lite egen tid med mamma.
Inte för att vi egentligen var så sociala med varann eftersom mamma först pratade med mormor och på tillbaka vägen så pratade jag med Jeanette. Var ett väldigt glatt samtal idag åt båda hållen, älskar sånna samtal.<3

Nu ska jag krypa ner i sängen och nörda på telefonen. Jag får ju nörda nått annat än wordfeud eftersom jag inte kan ha det tydligen. Men det går lika bra ändå. Skulle förmodligen vara okontaktbar om jag hade det så. Lika bäst som det är! Ha det bra nu alla!


Kommentarer
Postat av: evelina

BILD :)

2011-10-05 @ 21:52:27
URL: http://eevelinamattssonlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0