Great lake run!

Simone tycker jag är dålig på att uppdatera. Kan ju bara säga detsamma!:)
Men i lördags var det great lake run.
Har varit så mycket tjorv och så så jag var inställd på att det inte skulle bli nått.
Men i torsdags så hade anita hittat en wv buss. Och prutat 55% av priset killen la ut den för.
Och han gick med på det. (YES!) såå på fredagen så fick anita hämta bussen.
Lördags kvällen vart riktigt lyckad och runt ett så gav vi upp och åkte hem. Men med tanke på att starten gick klockan 15 så tycker jag vi gjorde det bra iaf.

Igår så jobbade jag lite extra då chefen ringde i fredags och frågade om jag ville tjäna lite extra pengar.
Synd att det var great lake i helgen annars hade jag kunat fått jobba hela helgen. FIna pengar.
Ångrade mig liiite igår då min mage inte gillar mig när jag dricker. Men det gick ju bra iaf.
Idag så jobbar jag oxå kväll och ska ha en tjej på intro. Verkar vara en trevlig tjej. Får hoppas att hon är det oxå.
Nu ska jag gå ut med vovven då han ligger nere i hallen och piper.

Och Simone:NU VILL JAG HA MAGBILDER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0